لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آشنایی با خواص شیره خرما برای بانوان (قسمت اول)

شیره خرما، یکی از بهترین عصاره های طبیعی محسوب می گردد که سرشار از ویتامین، مواد معدنی و… برای بدن می باشد؛ از این رو در درمان برخی از بیماری ها موثر واقع شده است. مصرف شیره خرما برای تمامی افراد در سنین مختلف به ویژه بانوان توصیه می گردد؛ زیرا تاثیرات مثبت این عصاره ی طبیعی در عملکرد های متفاوت بدن بانوان، بیشتر از آقایان است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعات مفیدی در زمینه ی خواص معجزه آسای شیره خرما برای بانوان، در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

۶ خواص معجزه آسای شیره خرما برای بانوان:

شیره خرما برای بانوان، از خواص معجزه آسایی برای بانوان برخوردار است که در قسمت پائین، به شش مورد از مهمترین آن ها اشاره شده است:

۱) بهبود عملکرد دستگاه گوارش:

شیره خرما به دلیل اینکه از الیاف زیادی برخوردار است، در عملکرد های متفاوت بدن تاثیر گذار می باشد.. یکی از مهمترین خواص شیره ی خرما، رساندن آب لازم به دستگاه گوارش است؛ از این رو برای درمان بیماری های گوارشی همچون یبوست و کاهش روند آن،موثر می باشد. همچنین وجود عنصر مفید پتاسیم در شیره خرما، موجب موثر واقع شدن آن در زمینه ی درمان درد های شکمی هنگام عادت ماهیانه بانوان شده است.(جهت خرید اینترنتی شیره خرما کلیک کنید)

۲) درمان جوش و آکنه پوستی در دوران عادت ماهیانه:

یکی دیگر از خواص شیره خرما، درمان جوش و آکنه های پوستی است. تقریبا نیمی از بانوان در دوران عادت ماهیانه خود، جوش و آکنه های پوستی رو پوستشان ایجاد می شود که موجب ناراحتی آن ها می گردد. برای درمان آن پیشنهاد مشود مقداری شیره خرما به همراه عسل مخلوط کرده و روی سطح جوش و آکنه های پوستی خود، بزنند.

۳) جوان سازی پوست و کاهش چین و چروک:

بانوان میتوانند با مصرف مداوم شیره خرما، از ایجاد چین و چروک روی پوست خود پیشگیری نمایند. از آنجایی که شیره خرما از ماده معدنی اسید پانتوتنیک برخوردار می باشد، مصرف آن میتواند از پوست در برابر آسیب های رادیکال های آزاد محافظت نماید. از این رو پوست صورت را از درون بهبود بخشیده و موجب ظرافت و درخشانی آن می گردد.

کلام آخر:

همانطور که میدانید بانوان به دلیل دوران عادت ماهیانه، دچار کم خونی، افت قند، افت فشار و…. می شوند. همچنین براثر قاعدگی، مبتلا به انواع دردهای شکمی، کمر، پا و… می گردند. شیره خرما، یکی از موثر ترین ماده های مغذی در این دوران می باشد و مصرف آن، میتواند در تسکین درد های عادت ماهیانه، نقش مفیدی را ایفا می نماید. البته لازم به ذکر است مورد مصرف قرار دادن شیره خرما طبیعی و ارگانیک، شرط برخورداری از خواص ارزشمند آن می باشد. از این رو بهتر است به منظور تهیه ی این عصاره ی طبیعی، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید تا از نوع مرغوب آن برخوردار گردید. همچنین میتوانید با استفاده از خرید اینترنتی وبسایت رازقی، از شیره خرما مرغوب و ارگانیک بهره مند شوید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی خواص ارزشمند شیره خرما برای بانوان، بود. البته لازم به ذکر است محتوا مربوطه در این مقاله به پایان نخواهد رسید و در مقالات منتشر شده ی قبل، به ادامه آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما دوستان عزیز واقع شود. خواهشمندیم به منظور ارائه خدمات بهتر از وبسایت رازقی، انتقادات و پیشنهادات خود را در اختیار ما قرار دهید.

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با خواص معجزه آسای عرق خارشتر دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0