لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

آموزش پخت نیروی متفاوت با شیره انجیر

امروزه به دلیل استفاده روزانه از مواد غذایی مضر همچون فست فود ها ، کمبود انواع ویتامین در بدن حس می شود. اما متاسفانه استفاده زیاد از اکثر قرص های ویتامین برای جبران کمبود آن ها در بدن، نه تنها مفید واقع نشده ، بلکه از عوارض بالایی هم برای بدن برخوردار است و موجب ایجاد درد در ناحیه ی معده می شود. البته لازم به ذکر است مواد غذایی وجود دارند که مصرف آن ها موجب تامین اکثر ویتامین و املاح های مفید بدن می گردد. یکی از مهمترین ماده های غذایی مفید در این زمینه، شیره انجیر است. این شیره ی پرخاصیت تاثیر زیادی در تامین مواد معدنی بدن دارد و استفاده از آن در تهیه ی غذاهای روزانه نقش مفیدی را ایفا می نماید. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه آموزش یک نیمروی متفاوت با شیره ی انجیر را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای آموزش این غذای متفاوت، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مواد لازم برای پخت نیمروی شیره ای:

– ۱ عدد تخم مرغ

– ۲ قاشق غذاخوری شیره انجیر(جهت خرید اینترنتی شیره انجیر کلیک کنید)

– ۱ قاشق غذاخوری ارده کنجدی

– ۳ قاشق غذاخوری شکلات رنده شده( براساس نوع سلیقه ی خود، از شکلات تلخ یا شیرین استفاده نمائید)

– روغن به اندازه یک الی دو قاشق غذاخوری

مراحل پخت نیمروی شیره ای:

۱) ابتدا تخم مرغ را در ظرف مناسبی بشکنید.

۲) ارده و شیره را به آن اضافه کرده وخوب به هم بزنید.

۳) سپس ماهیتابه را از قبل روی حرارت قرار دهید وپس از داغ شدن، روغن را درون آن بریزید

۴) در این مرحله مواد ترکیب شده را درون آن ریخته و چند لحظه صبر نمائید.

۵) پس از ۵ الی ۱۰ دقیقه، شکلات رنده شده را روی آن ریخته و صبر کنید تا شکلات ها آب شود.

۶) در نهایت، پس از اینکه محتوای درون ماهیتابه کامل پخته و به حالت سفتی در آمد، شعله را خاموش کنید.

کلام آخر:

مصرف نیمروی شیره ای به عنوان صبحانه، بهترین انتخاب است؛ زیرا به دلیل مواد پرخاصیتی که در پخت آن به کار برده شده است، موجب ایجاد نشاط و سرحال بودن فرد در طول روز میگردد. البته می توانید از آن به عنوان میان وعده نیز استفاده کنید. مصرف این نیمروی متفاوت، موجب تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن می شود واملاح های لازم بدن را تامین می نماید.

البته استفاده از ارده و شیره ی انجیر اصل، نقش موثری در افزایش خواص ارزشمند آن ها دارد. پیشنهاد ما به شما برای برخوردار شدن از ارده و شیره ی مرغوب و طبیعی، استفاده از خرید اینترنتی از وبسایت رازقی است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، آموزش یک نیمروی متفاوت و مقوی به شما عزیزان بوده است. امیدواریم که با مطالعه ی آن، آموزش مفیدی را تجربه نمائید و طعم یک غذای مغذی را بچشید.

خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات وبسایت رازقی در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، سطح کیفیت مقالات را بالا ببریم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص شگفت انگیز عرق کاسنی در بارداری دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0