لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با مصرف ارده و شیره؛ قوای جنسی خود را تقویت نمایید.

ارده و انواع شیرجات نظیر شیره خرما، انجیر و انگور، هرکدام به تنهایی دارای خواص فوق العاده ای می باشند. از ترکیب ارده با انواع شیره جات، محصولی مقوی و جادویی حاصل می شود که مصرف آن برای بدن بسیار مفید است. از خواص ترکیب ارده با انواع شیره جات، می توان به تقویت قوای جنسی، افزودن وزن، درمان بسیاری از مشکلات پوست و مو، پوکی استخوان، اختلالات کبد و کلیه و … اشاره کرد.(برای خرید ارده کلیک کنید)

در ادامه این مطلب قصد داریم به خواص ارده و شیره بر روی تقویت قوای جنسی بپردازیم و خواص مصرف آن را بیان کنیم پس تا انتهای این مقاله، با ما همراه باشید.

ارده و نحوه مصرف کردن آن:

ارده یکی از انواع محصولات کنجدی می باشد که طی روندی آن را از کنجد آسیاب شده، تهیه و تولید می کنند. ارده و حلواارده هردو یک ماده غذایی کامل محسوب می شوند بنابراین از هرکدام آنها به تنهایی می توان در هریک از وعده های غذایی، مخصوصا وعده صبحانه استفاده کرد.

ارده را می توانید به تنهایی یا همراه با عسل و یا با انواع شیره جات اعم از شیره خرما، شیره انگور و یاشیره انجیر میل نمایید که این امر تنها به ذائقه و سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد.

مصرف ارده و تقویت قوای جنسی:

مصرف ارده و شیره برای بدن بسیار مفید و موثر می باشد. این محصول دیر هضم و دارای طبع گرم است بنابراین مصرف آن موجب چاقی و همچنین تقویت قوای جنسی می شود. البته مصرف این محصول از خواص دیگری همچون *منضج دمل ها و زخم های چرکی، تسکین دهنده درد ها، نرم کردن عضلات و عضوهای بدن و … نیز برخوردار می باشد.

*منضج : بدن انسان براثر ییماری های عقونی، چرک و خلط تولید می کند. منضج به معنای تخلیه شدن این چرک و خلط ها می باشد.

مصرف ارده توسط افراد بلغمی مزاج:

فصل زمستان، سرد و تر است و افرادی هم که بلغمی مزاج باشند از طبع سرد و تر برخوردارند. در فصل زمستان چنین افرادی نسبت به دیگر افراد، احساس سرمای بیشتری می کنند. چنین افرادی در فصل زمستان باید از مواد غذایی گرم همچون عسل، ارده، انواع شیره جات و … استفاده نمایند تا کمتر احساس سرما کنند.

مصرف ارده توسط کودکان:

میزان جنب و جوش و تحرک در کودکان بسیار بالا است. بنابراین مصرف محصولات کنجدی نظیر ارده، حلواارده، روغن کنجد و … توسط کودکان و در وعده صبحانه، موجب رساندن انرژی لازم به بدن آنها می شود و همچنین باعث تقویت حافظه آنها نیز می گردد.

کلام آخر

در این مطلب به برخی از خواص شگفت انگیز ارده و شیره پرداختیم و توصیه ما به شما عزیزان، مصرف صد در صدی محصولات کنجدی و انواع شیره جات می باشد چرا که مصرف هردو این محصولات، برای سلامتی بدن امری ضرروری و واجب است.

خواهشمندیم؛ نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت رازقی با ما درمیان بگذارید، تا بتوانیم برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شما سروران گرامی از آنها بهره مند شویم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله شیره خرما، فوق العاده ترین جایگزین برای عسل در درمان زخم ها دیدن فرمایید.

تعداد نظرات : 0