لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

درمان بیماری آلزایمر با مصرف ارده

یکی از بیماری های مغزی گسترده که بیشتر در افراد مسن رخ می دهد، آلزایمر است. هنگامی که فرد به این بیماری مغزی مبتلا می شود ، ساختار سلولی مغز تخریب شده و موجب اختلالات رفتاری در فرد می گردد. از عواملی که در پیشگیری از بیماری آلزایمر و عملکرد مغز نقش موثری دارد، برنامه غذایی مناسب و داشتن تحرک است. یکی از مهمترین مواد مغذی که مصرف آن ، تاثیر مثبتی برای درمان و کاهش روند این بیماری دارد، ارده است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه خاصیت ارده برای درمان بیماری آلزایمر بپردازیم. برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراهی نمایید:

خواص شگفت انگیز ارده برای مغز:

ارده، یکی از بهترین ماده های ارزشمند غذایی است که برای تهیه ی آن، از دانه های مغذی کنجد استفاده می کنند. این ماده پرخاصیت نقش موثری برای درمان و پیشگیری از بیماری آلزایمردارد،که در ادامه به آن ها می پردازیم:

* فرآورده ی کنجدی ارده سرشار از املاح مفید همچون پروتئین، آهن، فسفر و کلسیم است که این عناصر مهم، نقش موثری در تقویت مغز و پیشگیری از تنبل شدن آن دارند.

* ماده مغذی ارده تامین کننده ی ویتامین E , B به شمار می رود. ویتامین E موجود در فرآورده ی کنجدی ارده ، موجب افزایش عمکلرد سلول های مغز می شود.

* ارده به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارد، موجب افزایش جریان خون و تولید اکسیژن می شود؛ از این رو مصرف آن باعث فعال شدن مغز شده و روند اختلالات مغز را کاهش می دهد.(برای خرید ارده رازقی کلیک کنید.)

* از دیگر خواص این محصول کنجدی، پیشگیری از بیماری ایسکمی است. ( بیماری ایسکمی نوعی بیماری مغزی می باشد که موجب انقباض عروق مغزی می شود.)

* ارده دارای چربی های اشباع نشده همچون انواع چربی امگا می باشد که این چربی ها، نقش مفیدی در عملکرد طبیعی مغز و افزایش رشد آن دارند.

کلام آخر:

استفاده روزانه از ارده به ویژه در وعده صبحانه، تاثیرات مثبتی بر روی مغز دارد . مصرف ارده باعث کاهش روند بیماری آلزایمر و پیشگیری از آن می شود. همچنین مادران باردار با مصرف این محصول کنجدی، به افزایش رشد کودک خود کمک می کنند. البته لازم به ذکر است استفاده از ارده ی طبیعی، شرط برخورداری از خواص آن است. پیشنهاد ما به شما برای برخورداری از یک ارده ی خوش طعم و طبیعی،استفاده از خرید اینترنتی از وبسایت رازقی است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه تاثیر ارده برای بیماری آلزایمر بود. امیدواریم با مطالعه ی آن، به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید و مورد توجه شما دوستان عزیز قرار گرفته باشد.

خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات وبسایت رازقی در اختیار ما قرار دهید تا با در نظر گرفتن آن، کیفیت مقالات منتشر شده را افزایش دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله درمان پنج نوع شایع بیماری با مصرف شیره خرما دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0