لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با مصرف شیره انجیر، موهای سالمی داشته باشید

مو ، نقش موثری در زیبایی دارد؛ از این رو اکثر افراد به ویژه بانوان ، در تلاش هستند که سلامت وزیبایی آن را حفظ نمایند. اما متاسفانه امروزه به دلیل برنامه غذایی نادرست و کمبود مواد مغذی بدن، موها دچار آسیب شده و ریزش پیدا میکند. یکی از مهمترین عواملی که نقش مهمی در سلامت مو دارد، مصرف سبزیجات و میوه است؛ زیرا میوه و سبزیجات به دلیل خواص آنتی اکسیدانی که دارند، در سالم نگه داشن پوست و مو، تاثیرگذار هستند. انجیر یکی از میوه هایی به شمار می رود که نقش مهمی در حفظ درخشندگی و سلامت مو دارد. همچنین مصرف عصاره های آن همچون شیره انجیر برای مو مفید واقع شده و به دلیل ترکیب با مواد مغذی دیگر خاصیت آن چند برابر افزایش پیدا کرده است. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله ، اطلاعاتی در زمینه ی تاثیر شیره انجیر روی مو، در اختیارتان قراردهیم. پس برای داشتن موهایی زیبا و سالم، تا انتهای مقاله با ما همراهی نمایید.

خواص شگفت انگیز شیره انجیر برای مو:

* شیره انجیر سرشار از ویتامین هایی همچون ویتامین C و E می باشد. از این رو با مصرف آن،ویتامین های لازم تامین شده و موجب حفظ سلامت مو می شود.

* یکی ازمهمترین خاصیت شیره ی انجیر، وجود عناصر مفیدی همچون منیزیم، در آن است که موجب افزایش گردش خون شده و رشد مو را افزایش میدهد.(جهت خرید شیره انجیر کلیک کنید)

* شیره ی انجیر دارای کلسیم فراوان می باشد. از این رو در ساخت کلاژن بدن مفید واقع شده و از آسیب دیدن مو جلوگیری می کند.

* یکی دیگر از خواص مهم شیره ی انجیر، داشتن اسید های چرب امگا ۳ و امگا ۶ است. از این رو مصرف آن، چربی لازم مو را تامین کرده و موجب افزایش درخشندگی آن می گردد.

کلام آخر:

شیره انجیر، نوعی شیره گیاهی است که تاثیرات مثبتی روی بدن می گذارد. این شیره ی گیاهی باعث افزایش رشد مو شده و نوعی تقویت کننده به شمار می رود. شما عزیزان میتوانید برای داشتن موهایی سالم و زیبا، از شیره انجیر به عنوان یک میان وعده یا به عنوان صبحانه میل نمائید. همچنین مصرف آن، به عنوان یک شربت خنک درتابستان، بهترین انتخاب است. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه تاثیر شیره ی انجیر برای مو بود. امیدواریم که شما عزیزان با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی به دست آورده و مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

خواهشمندیم نظرات وپیشنهادات خودرا در زمینه مقالات وب سایت رازقی در اختیار ما قرار دهید تا برای افزایش کیفیت مقالات، از آن ها استفاده نماییم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص عرق کاسنی(قسمت اول) دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0