لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص شگفت انگیز ارده و عسل برای سلامتی بدن

ارده یکی از فرآورده های دانه ی ارزشمند کنجد است. این فرآورده ی کنجدی سرشار از ویتامین ،پروتئین و مواد مغذی دیگر می باشد. مصرف ارده به تنهایی نوعی غذای مقوی به شمار می رود. اما اکثر افراد برای شیرین شدن طعم ارده، آن را به همراه انواع شیره های گیاهی مثل شیره انگور وخرما مصرف می کنند. همچنین تقریبا نیمی از افراد آن را با عسل ترکیب کرده و میل می نمایند. همانطور که می دانید عسل نوعی داروی شفابخش محسوب می شود که برای درمان اکثر بیماری ها مفید است. مصرف ارده با عسل ، تاثیرات معجزه آسایی را برای بدن به دنبال دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه خواص ارده و عسل در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراهی نمایید:

خواص شگفت انگیز ارده و عسل با یکدیگر:

ارده و عسل از طبع گرم بالایی برخوردار میباشند. از این رو برای درمان اکثر بیماری ها که علت آن، سرد مزاجی است، مفید هستند. در ادامه به برخی از خواص مصرف این دو فرآورده ارزشمند در کنار هم می پردازیم:

 یکی از مهمترین فواید ارده و عسل، درمان بیماری های مفاصل مثل آرتروز و روماتیسم است. این دو ماده غذایی ارزشمند به دلیل کلسیم بالا، موجب افزایش استحکام و مقاوت استخوان ها می شوند.

 ارده و عسل در افزایش انرژی بدن و تقویت سیستم ایمنی ، نقش موثری دارند. از این رو توصیه می شود، در فصل زمستان برای پیشگیری از بیماری هایی مثل سرماخوردگی و آنفولانزا از مصرف این دوماده ارزشمند با یکدیگر غافل نشوید.(جهت خرید ارده کلیک کنید)

 یکی دیگر از خواص درمانی ارده و عسل، کاهش کلسترول مضر بدن است. به همین دلیل مصرف آن به بیماران قلبی عروقی توصیه می شود.

 ارده و عسل برای درمان و پیشگیری از کم خونی ، نقش مفیدی دارد. همچنین مصرف آن به شدت به بانوان توصیه می گردد.

 ارده و عسل در افزایش قدرت یادگیری و تقویت حافظه در همه ی افراد به ویژه کودکان، تاثیر گذار است. همچنین موجب افزایش رشد آن ها می شود.

 ماده غذایی ارده و عسل برای درمان اکثر بیماری های کبدی وکلیه ای نقش مفیدی را ایفا می کنند.

 یکی دیگر از خاصیت های مفید ارده و عسل، تقویت قوای جنسی است و مصرف آن موجب جلوگیری از ناتوانی جنسی می شود.

 یکی از مهمترین ماده های غذایی که به دلیل وجود آنتی اکسیدان بالا در خود ، در پیشگیری از سرطان نقش مفیدی ایفا می کنند ، مصرف ترکیب ارده و عسل با یکدیگر است.

کلام آخر:

استفاده روزانه از ترکیب ارده و عسل در وعده های غذایی به ویژه صبحانه، تاثیرات مثبتی برای بدن دارد. از این رو با مصرف آن در ابتدای روز، انرژی زیادی به بدن وارد شده و موجب جلوگیری از بی حالی و بی حوصلگی در طول روز می شود. همچنین داروئی شفا بخش برای اکثر بیماری های، شناخته شده است.

قصد ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعات مفید در زمینه مصرف ارده و عسل، در اختیار شما عزیزان بوده است. امیدواریم با مطالعه ی آن، تا حد ممکن به سوالاتتان در این زمینه پاسخ داده باشیم.

خواهشمندیم نظرات و پیشنهاداتتان را در زمینه مقالات وب سایت رازقی در اختیار ما قرار دهید تا با در نظر گرفتن آن ها، بهترین مقالات را در اختیارتان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله شیره خرما بهترین مکمل غذایی برای ورزش بدن سازی دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0