لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

راهکارهایی موثر در تشخیص شیره انگور اصل از نوع تقلبی آن

شیره انگور جزء مفیدترین انوع مواد غذایی پر خاصیت برای اغلب مشکلات همچون کم خونی، تقویت قوای جسمی و جنسی، بهبود عملکرد دستگاه های مختلف بدن و … می باشد. در گذشته تا کنون از این فرآورده جادویی برای درمان اکثر بیماری ها، رشد کودکان، زایمان راحت تر و … استفاده می کردند.

متاسفانه شیره انگور جزو نمونه مواد غذایی می باشد که از آن در بازار نمونه های تقلبی بسیاری وجود دارد به همین منظور تشخیص و خرید شیره انگور اصل برای عموم افراد معضل بزرگی محسوب می شود چراکه شیره تقلبی علاوه بر نداشتن خاصیت، در بیشتر مواقع برای بدن مضر نیز می باشد.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)

تشخیص شیره انگور اصل، کار چندان ساده ای نیست مخصوصا اینکه اکثر فروشندگان این زمینه هم توانایی تشخیص شیره انگور اصل و درجه ۱ را ندارند و بیشتر گفته هایشان از زبان تولید کننده و یا جهت فروش محصولات خودشان می باشد. اما با این وجود قدیمی ترها و یا تولید کنندگان شیره انگور در این زمینه از تجربه کافی برخوردارند و توانایی تشخیص شیره انگور مرغوب و درجه ۱ از طریق طعم، رنگ، غلظت و … را دارند.

البته اصلا جای نگرانی نیست چراکه برای تشخیص شیره انگور اصل از تقلبی راهکارهایی نیز وجود دارد که ما در ادامه این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم، پس برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شیره انگور اصل با شیره انگور تقلبی، چه تفاوت هایی دارند؟

۱– طعم و مزه:

شیره انگور اصل بسیار شیرین است و شما با مزه کردن کمی از آن باید طعم انگور شیرین را حس کنید. چراکه این محصول تنها از انگور شیرین و با کیفیت تهیه و تولید می شود ولی در تهیه شیره انگور تقلبی شکر را جایگزین میوه انگور می کنند.

همچنین برخی از شیره های انگور، کم شیرین تر یا بی مزه تر هستند که این امر به دلیل وجود افزودنی های دیگر در روند تهیه آن می باشد و در بیشتر موارد مصرف اینگونه شیره انگور، موجب مبتلا شدن به برخی از بیماری ها نظیر سرطان می شود.(جهت خرید شیره خرما کلیک کنید)

۲– رنگ

یکی دیگر از روش ها برای تشخیص شیره انگور اصل از تقلبی، رنگ آن است. برای تهیه شیره انگور اصل از انگورهای سفید یا سیاه مایل به یاقوتی استفاده می شود بنابراین شیره تولید شده باید به رنگ عسل مایل به قهوه ای تیره باشد در صورتی که رنگ شیره انگور تقلبی روشن است.

۳- قیمت

شیره انگور اصل در مقایسه با نوع تقلبی آن قیمت بالاتری دارد چرا که از کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار است.

۴- غلظت

برای تهیه شیره انگور اصل، تا حد امکان رطوبت انگور توسط دستگاه پیشرفته گرفته می شود تا شرایط نگهداری آن راحت تر شود و ماندگاری آن افزایش یابد ولی در تهیه نوع تقلبی آن بصورت چشمی و تجربی رطوبت آن گرفته می شود و امکان گرفته نشدن رطوبت آن بطور کامل وجود دارد. همین امر بر روی غلظت شیره انگور تاثیر منفی خواهد گذاشت.(جهت خرید شیره انجیر کلیک کنید)

کلام آخر

هدف ما از انتشار مقاله فوق کمک به شما همراهان عزیز بود تا با مطالعه این مقاله و بکار گرفتن راهکارهای موجود در آن بتوانید از خرید اینترنتی شیره انگور تقلبی اجتناب نمایید و دچار بیماری های ناشی از تقلبی بود ان نشوید.

از شما عزیزان خواستاریم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی خدمات و مقالات قرار داده شده در وب سایت ترنگ با ما در میان بگذارید تا با بهره مند شدن از آنها بتوانیم مطالب مفیدتری را ارائه نماییم.

تعداد نظرات : 0