لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

طرز تهیه شربت شیره خرما

شیره خرما، یکی از شگفت انگیز شیره های گیاهی به شمار می رود که از خواص درمانی بالایی برخوردار است . این شیره ی گیاهی سرشار از املاح طبیعی همچون قند، فیبر و عناصر مفیدی همچون کلسیم ، آهن، فسفر و…است؛ از این رو نقش موثری در افزایش بهبود عملکرد بدن دارد. همچنین از ویتامین های زیادی از جمله ویتامینK , A , B6 برخوردار می باشد که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. اما متاسفانه تقریبا نیمی از افراد به دلیل اینکه شیرینی آن زیاد است، از خواص ارزشمند این شیره گیاهی چشم پوشی کرده و از مصرف آن اجتناب می نمایند. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، برای ایجاد تنوع در مصرف شیره خرما آموزش یک شربت مقوی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.بنابراین برای آموزش این نوشیدنی خوشمزه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شربت شگفت انگیز شیره خرما:

شربت شیره ی خرما ، نوعی نوشیدنی مقوی که با لیمو ترش تازه ترکیب می شود. شیره خرما و لیمو ترش به دلیل وجود املاح، ویتامین و عناصر مشترکی که دارند، از خاصیت ضد التهابی، خاصیت ضد باکترایی و خواص آنتی کسیدان بالایی برخوردار می باشند. از این رو مصرف این شربت گیاهی، برای بدن مفید واقع شده است. شربت شیره خرما با توجه به خاصیت زیادی که دارد، هنوز ناشناخته است و تقریبا نیمی از افراد طرز تهیه ی آن را نمی دانند. در ادامه به طرز تهیه ی این نوشیدنی خوشمزه می پردازیم.

طرز تهیه شربت شیره خرما:

برای تهیه ی این شربت گیاهی لازم نیست مواد مختلفی را ترکیب کنید تا طعم لذیذی پیداکند. کافی است به دستور ارائه شده ی زیر عمل کنید، تا از یک نوشیدنی خوش طعم برخوردار شوید.(

۱) ابتدا یک الی دو قاشق غذا خوری شیره خرما را با کمی آب خنک مخلوط کنید.(جهت خرید اینترنتی شیره خرما کلیک کنید)

۲) چند لحظه صبر کنید تا شیره ی خرما رقیق شده یا باز شود.

۳) یک لیمو ترش تازه را از وسط نصف کرده و نصف آن را به شربت اضافه کنید و هم بزنید

۴) استفاده از شیره خرما و لیمو ترش بستگی به خواسته ی شما دارد؛اگر طرفدار نوشیدنی شیرین هستید، شیره ی خرمای بیشتری را اضافه نمائید.اما اگر طرفدار نوشیدنی با طعم ملس یا ترش هستید، آب لیموی بیشتری به شربت بیفزائید.

کلام آخر:

شیره خرما نوعی ماده مغذی است که در ترکیب با مواد دیگر ، موجب افزایش خواص آن می شود. شما می توانید برا رفع خستگی، بی حالی و تامین مواد لازم بدن، از این نوشیدنی مقوی میل نمایید.(انقر لعرض دبس التمر)

همچنین استفاده از شیره خرمای طبیعی، شرط برخوردار شدن شما از خواص ارزشمند این شیره ی گیاهی است. پیشنهاد میکنیم برای تهیه ی شیره خرمای اصل بدون مواد افزودنی، از خرید اینترنتی وبسایت رازقی غافل نشوید .هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، آموزش یک شربت لذیذ با شیره خرما برای شما عزیزان بود. امیدواریم با مطالعه ی آن، طعم بی نظیر این نوشیدنی خنک را بچشید.

خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات وبسایت رازقی در اختیار ما قرار دهید تا با در نظر گرفتن آن ها، مقالات بعدی را با کیفیت بالاتری ارائه دهیم..

پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با خواص عرق شاه اسپرم دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0