لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

عرق معجزه آسای بیدمشک(قسمت دوم)

بید مشک نوعی درختچه زینتی است که در قسمت های مختلف کشور به نام‏ هاى دیگری همچون بید مصرى، بید طبرى، شاه‏ بید، گل بیدک، گربه ‏بید ، سوحر ، سوگوت ، صفصاف و… شناخته می شود. عرق بید مشک، یکی از بهترین عرقیجات خوراکی است که علاوه بر طعم خوب، از خواص ارزشمندی برخوردار می باشد. (جهت خرید عرقیات گیاهی کلیک کنید)همانطور که در مقاله قبل گفتیم، مصرف این نوشیدنی خوشمزه برای درمان اکثر بیماری ها نقش موثری دارد. اکنون با انتشار این مقاله قصد داریم به ادامه اطلاعات منتشر شده در این زمینه بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتهای مقاله با ما همراهی نمایید:

خواص شگفت انگیز عرق بید مشک:

– برای تسکین دادن به دردهای بدن همچون کمر درد، سیاتیک و…مفید است.

– برای برطرف کردن التهاب های مجاری تنفسی، دستگاه گوارشی و مفاصل موثر می باشد.

– موجب پیشگیری از مبتلا شدن به سرطان می شود.

– موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بدن در برابر بیماری و ویروس ها محافظت می نماید.

– عرق بیدمشک، نوعی مسکن برای تسکین درد دندان می باشد.

– از تشنج ناشی از تب بالا جلوگیری می کند وموجب کاهش تب بدن می شود.

– موجب کاهش علائم غیر عادی در دوران قاعدگی شده ودرد های ناشی از آن را تسکین می بخشد.

– عرق بیدمشک، نوعی مکمل برای کاهش وزن است.

– عرق بیدمشک، تاثیر مثبتی روی پوست می گذارد وبه پوست شادی وطراوت می بخشد.همچنین برای ازبین بردن بیماری های پوستی همچون زگیل، جوش و آکنه ، نقش مفیدی ایفا می کند.

– عرق بیدمشک، از مواد مغذی برخوردار است. از این رو برای کند کردن روند نارسایی کلیه مفید بوده وموجب تقویت عملکرد آن می گردد.

کلام آخر:

همانطور که در مقاله قبل اشاره شد، عرق بید مشک از سنبل درختچه بید تهیه شده است که دارای خواص بالایی می باشد. از این رو مصرف آن ، تاثیرات معجزه آسایی برای بدن دارد. هدف ما از تهیه ی مقاله دو قسمتی در این زمینه، قرار دادن اطلاعاتی در مورد خواص عرق بیدمشک در اختیار شما بوده است. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، از اطلاعات کاملی در این زمینه برخوردار شوید و مورد استقبالتان واقع شده باشد.

خواهشمندیم نظرات وپیشنهاداتتان را در زمینه مقالات وب سایت رازقی ذکر نمایید تا با استفاده از آن ها، بهترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم.

تعداد نظرات : 0