لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص شگفت انگیز شیره خرما برای مو

امروزه اغلب افراد به ویژه بانوان بخاطر ریزش و آسیب های متعدد موهای خود، از ناراحتی زیادی رنج می برند. کمبود مواد معدنی و ویتامین هایی همچون ویتامین گروه B در رشد و سلامت موها اختلال ایجاد می کند و سلامتی آن را به خطر می اندازد. یکی از بهترین مواد غذایی که نقش بسزایی در تامین انواع ویتامین ها و املاح های مفید بدن دارد و مصرف آن موجب رفع کمبود این ماده های مغذی در بدن می شود، شیره خرما است. این شیره ی طبیعی سرشار از ویتامین های متفاوت همچون ویتامین های گروه B می باشد که در حفظ سلامت مو، نقش مفیدی را ایفا می نماید.

اکنون قصد داریم با انتشار مقاله فوق، اطلاعاتی در زمینه تاثیر شیره خرما برای سلامت موها بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

خواص شیره خرما برای مو:

شیره ی خرما در زمینه های مختلف و درمان اکثر بیماری ها نقش مفیدی را ایفا می نماید. یکی از مهمترین ویژگی های این شیره ی طبیعی، خواص متفاوت آن برای حفظ سلامت مو است که در ادامه به چند مورد از آن ها می پردازیم.

* افزایش مقاومت و سلامت مو با شیره خرما:

از انجایی که شیره خرما سرشار از ویتامین B و عنصر مفید آهن است، مصرف آن موجب افزایش مقاومت در برابر عواملی که به آن آسیب می زند همچون گرد وغبار، حرارت و… می شود. از این رو تا حد ممکن سلامت مو حفظ می شود.

* از بین بردن چربی زائد مو با شیره خرما:

برخی از افراد از چربی مو رنج می برند و باید مرتب موهای خود را شست و شو دهند تا حداقل یک روز از موهای چرب در امان بمانند. اما بهتر است بدانید شیره ی خرما موجب ازبین رفتن چربی های زائد بدن و مو می شود. از این رو مصرف آن تاثیر بسزایی برای ازبین بردن چربی مو دارد.(جهت خرید شیره خرما کلیک کنید)

* درمان ریزش مو با شیره خرما:

مهمترین علت ریزش مو، کمبود آهن در بدن است که بخاطر آن کم خونی در بدن شکل گرفته و موجب ریزش مو می شود. جالب است بدانید شیره خرما به دلیل عناصر مفید همچون آهن و ویتامین های متفاوتی که در خود دارد، از ریزش مو جلوگیری می نماید. همچنین مصرف این عصاره طبیعی موجب افزایش استحکام ریشه ی مو می گردد.

* درمان خارش سر با شیره خرما:

خشکی پوست سر موجب خارش و ایجاد شوره برای موها می شود. شیره خرما نقش بسزایی در نرم شدن پوست دارد. از این رو مصرف آن نقش مفیدی در پیشگیری از شوره ی مو و خارش پوست سر دارد.

کلام آخر:

شیره خرما به دلیل مواد معدنی که در آن جای گرفته است، نوعی مکمل برای کمک به فولیکول های مو به شمار می رود که مصرف روزانه ی آن، باعث افزایش رشد و حفظ سلامت مو می شود. همچنین به دلیل مواد با ارزش دیگر آن همچون کلسیم، منیزیم، و…. نوعی غذای مفید برای تغذیه ی موها محسوب می شود. البته لازم به ذکر است برای برخوردار شدن از خواص با ارزش شیره ی خرما، اصل و طبیعی بودن آن شرط اول است. برای دسترسی به شیره های مرغوب، باید از فروشگاه های معتبر تهیه نمائید. پیشنهاد ما به شما برای خرید آسان و مطمئن، استفاده از خرید اینترنتی وبسایت رازقی است. قصد ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه خواص شیره خرما برای مو بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن، اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه مقالات منتشر شده از وبسایت رازقی در اختیار ما قرار دهید تا با پرداختن به آن، کیفیت مقالات منترشده بعدی را افزایش دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله تقویت قوای جنسی با مصرف شیره انجیر دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0