لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص مصرف ارده برای لاغری

یکی از دلایل افسردگی و کاهش میزان اعتماد به نفس در برخی از افراد، چاقی کاذب است و همانطور که می دانید اغلب بانوان و آقایان از آن رنج می برند به همین دلیل برای خلاص شدن از آن، به سراغ راه های شیمیایی و غیر شیمیایی مختلفی می روند.

استفاده از یک رژیم غذایی مناسب، بهترین گزینه برای درمان چاقی است چراکه عاری از هرگونه عوارض برای بدن می باشد. یکی از این مواد مغذی که مصرف آن، تاثیر شگفت انگیزی درلاغری دارد، فرآورده ای به نام ارده است.(جهت خرید ارده کلیک کنید)

اکنون در ادامه این مقاله می خواهیم به خواص ارده در درمان لاغری بپردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ارده

ارده از دانه های طلایی رنگی به نام کنجد، به دست می آید. این ماده مغذی دارای اسیدهای چرب غیر اشباعی نظیر امگا 3، امگا 6 و امگا 9 می باشد. همچنین یکی از مغذی ترین دانه ها خوراکی است که علاوه بر ارزش غذایی، ارزش دارویی نیز دارد و از نقش مهمی در تامین منابعی مثل کلسیم، آهن، روی و ویتامین هایی مثل A,D,Bبرخورداراست. از این رو ارده، می تواند یک وعده غذایی کامل به شمار آید.

تاثیر ارده در لاغری

کاهش اشتها و در نتیجه لاغری، یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین خاصیت های ارده به شمار می آیند. به همین منظور نیاز است ارده را یک الی دو ساعت قبل از هر وعده غذایی اصلی، مصرف نمایید. همچنین مصرف ارده به عنوان صبحانه، علاوه بر تامین کربوهیدرات و پروتئین های لازم بدن، باعث کاهش میل افراد به پرخوری و ریزه‌ خواری در طول روز می شود و نتیجه این روند لاغری می باشد. برای استفاده از رژیم لاغری ارده، بهتراست آن را به همراه شیره خرما، شیره انگور و یا عسل میل نمایید.

نکته

استفاده از رژیم غذایی ارده بیشتر به افراد سرد مزاج توصیه می شود چراکه طبع آن گرم است بنابراین استفاده آن توسط افراد گرم مزاج موجب یبوست، جوش های ناشی از گرمی و… می شود.

کلام آخر:

ارده مقوی ترین و مغذی ترین ماده ای است که علاوه بر تاثیر در لاغری، از خاصیت های دیگری هم برخوردار است. به همین دلیل توصیه می شود هرگز از مصرف آن غافل نشوید. امیدواریم از مطالعه ی این مقاله نهایت استفاده را برده و به اطلاعات مورد نظرتان دست پیدا کرده باشید.

از شما همراهان عزیز خواهشمندیم دیگر مقالات منتشر شده در وب سایت رازقی را مطالعه و پیشنهادات و نظراتتان را در این زمینه برای ما ارسال نمایید.

تعداد نظرات : 0