لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص مصرف شیره خرما برای بانوان(قسمت دوم)

همانطور که میدانید بانوان به دلیل دوران عادت ماهیانه، دچار کم خونی، افت قند، افت فشار و…. می شوند. همچنین در این دوران، به انواع دردهای شکمی، کمر، پا و… نیز دچار میگردند. شیره خرما، یکی از موثر ترین ماده های مغذی در دوران عادت ماهیانه می باشد و مصرف آن، میتواند در درمان درد های متفاوت در این دوران، نقش مفیدی را ایفا می نماید. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، به ادامه ی محتوای مقالات منتشر شده ی قبل بپردازیم و در زمینه ی خواص شیره خرما برای بانوان، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

6 خواص معجزه آسای شیره خرما برای بانوان(قسمت دوم):

4) بالابردن قابلیت ارتجاعی پوست:

یکی از مهمترین خواص ارزشمند شیره خرما، ویتامین c موجود در آن است. وجود این ویتامین در عصاره شیره خرما، موجب مفید واقع شدن آن در پیشگیری از افتادگی پوست می گردد. همچنین وجود املاح مفید در این عصاره طبیعی، باعث افزایش میزان بافت های زیر پوستی شده است که همین امر موجب نرمی و لطافت پوست صورت شما می گردد. شیره خرما یکی از بهترین ماده های غذایی برای آبرسانی و حفظ میزان رطوبت پوست، می باشد. جالب است بدانید پوست بانوان زودتر از آقایان در معرض افتادگی قرار می گیرد؛ از این رو بهتر است جهت کاهش میزان روند افتادگی پوست خود، شیره خرما را به طور مداوم مصرف شود.

5) حفظ سلامت مو و افزایش درخشندگی آن:

امروز تقریبا نیمی از بانوان جهان، به دلیل عوامل مختلفی همچون استرس، از ریزش موهای خود رنج میبرند. یکی از مهمترین املاح موجود در شیره خرما، ویتامین B می باشد که وجود این نوع ویتامین در بدن، از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو مصرف شیره خرما برای کاهش ریزش و سلامت مو، موثر واقع شده است. بهتر است بانوانی که از ریزش مو و خشکی آن رنج می برند، از این عصاره طبیعی مورد مصرف روزانه خود قرار دهند. تا در مدت زمان کوتاه، اثرات شگفت انگیز آن را مشاهده نمایند. لازم است بدانید شیره خرما به دلیل اینکه از املاح فراوانی برخوردار است، موجب تقویت فولیکول ها شده و همین امر، باعث کاهش ریزش موها می گردد.(جهت خرید اینترنتی شیره خرما کلیک کنید)

6) مکمل انرژی:

وجود نوعی قند طبیعی به نام مونوساکارید در شیره خرما، موجب افزایش میزان قند این عصاره طبیعی شده است. از این رو بانوانی که بر اثر کم خونی دچار سرگیجه، افت فشار، کاهش قند خون بدن و…. می گردند، بهتر است برای درمان آن از این عصاره طبیعی استفاده نمایند. همچنین لازم به ذکر است برخی از بانوان در دوران عادت ماهیانه خود دچار ضعف ، غش دست و پا و.. می شوند که در این زمینه، شیره خرما نقش مفیدی را ایفا نموده و نوعی درمانگر برای درد های قاعدگی محسوب می گردد.

کلام آخر:

شیره خرما علاوه بر بانوان، برای تمامی افراد در سنین مختلف موثر واقع شده است و مصرف آن، میتواند در عملکرد های متفاوت بدن آنان، تاثیرات مثبتی بر جای بگذارد. استفاده از شیره خرما برای کودکانی که در سنین رشد قرار دارند، بسیار مفید است؛ از این رو توصیه می گردد حدالامکان، هفته ای یک الی دوبار شیره انجیر مصرف کنند. هدف ما از تهیه ی مقاله دوقسمتی، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی خواص شیره خرما برای بانوان بود. امیدواریم که با مطالعه ی آن ها، اطلاعات مفیدی را به دست آورده باشید و مورد استقبال شما دوستان عزیز واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت رازقی به منظور خدمات بهتر با کیفیت بالاتر ، در اختیار ما قرار دهید.

تعداد نظرات : 0