لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

درمان سنگ کلیه و مثانه با مصرف عرق خارشتر

یکی از بهترین عرقیات گیاهی که در تمامی مناطق ایران به ویژه استان های خراسان و همدان می روید، گیاه خارشتر است. این گیاه داروئی سرشار از خواص می باشد که در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر نام های مختلف این گیاه پر خاصیت می توان به نام های علف ترنجبین، اشتر خار، خار اشتری و خار ترانگبین اشاره نمود . طبع این گیاه معجزه آسا سرد می باشد. عصاره یا عرق خاشتر، نقش موثری در زندگی روزمره اکثر افراد دارد و برای درمان اغلب بیماری ها به کار برده می شود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه خواص عرق خارشتر برای درمان سنگ کلیه بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

بیماری سنگ کلیه:

هنگامی که غلظت املاح و نمک در ادرار افزایش می یابد، رسوبات سختی مانند سنگ های کوچک به جای اینکه دفع شوند، در قسمت های مختلف از ناحیه ی مثانه و کلیه قرار می گیرند که به سنگ کلیه شناخته شده اند. هنگامی که این سنگ ها به حرکت در می آیند، فرد بیمار از درد زیادی رنج می برد و باید هرچه زودتر برای درمان آن اقدام نماید. البته لازم به ذکر است اگر این بیماری به موقع تشخیص داده نشود، منجر به آسیب های جدی به بدن می گردد. جالب است بدانید اکثر عرقیجات گیاهی همچون عرق خارشتر، برای دفع سنگ کلیه و سنگ مثانه مفید واقع شده اند و می توانند تا حد ممکن موجب کاهش روند آن شوند.

دفع سنگ کلیه و مثانه با عرق خارشتر:

یکی از مهمترین خواص ارزشمند عرق گیاهی خارشتر، دفع کننده ادرار است. از آنجایی که تکرر ادرار و دفع زود به زود آن نقش موثری در دفع سنگ کلیه دارد، مصرف این عصاره ی گیاهی نقش مفیدی را در این زمینه ایفا می نماید. از آنجایی که عرق خارشتر طبع سردی دارد، باید افرادی که دارای طبع گرم هستند آن را با عرق گیاهی خارخاسک ، کاسنی و یا بابونه ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را مصرف نمایند.(جهت خرید اینترنتی عرقیات گیاهی کلیک کنید)

کلام آخر:

عرق گیاهی خارشتر از خواص زیادی برخوردار است و علاوه بر دفع سنگ کلیه و سنگ مثانه، برای درمان اغلب بیماری ها مفید واقع شده است. با توجه به اینکه این نوع عرق پرخاصیت در برخی از مناطق یافت نمی شود یا به سختی به دست می آید، استفاده از خرید اینترنتی از وبسایت رازقی بهترین انتخاب است؛ زیرا علاوه بر تهیه ی عرق طبیعی وناب، می توانید خرید آسان را تجربه کنید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه خواص عرق خارشتر برای دفع سنگ کلیه و مثانه بوده است. امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورده و مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص ارزشمند دسر حمص برای بدن دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0