لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

عرق معجزه آسای بیدمشک(قسمت اول)

در نواحی غرب کشور ایران، درختچه های زینتی هستند که به درخت بید شناخته شده اند. این درختچه های زینتی در آغاز فصل بهار ، سنبل هایی تولید می نمایند که از بوی معطری برخوردارند. سپس عصاره ای از این سنبل ها گرفته می شود که علاوه بر طعم خوب ، از خواص بالایی نیز برخوردارند. این عصاره که به نام عرق بید مشک شناخته شده توسط نیمی از مردم نواحی غربی کشور برای تقویت اعصاب، درمان کم خونی و بیماری های قلبی، مورد استفاده قرار می گیرد.(جهت خرید عرقیات گیاهی کلیک کنید)

اکنون قصد داریم با انتشار مقاله فوق، اطلاعات مفیدی در زمینه خواص عرق بید مشک در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای دست یابی و کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراهی نمایید:

6خاصیت شگفت انگیز عرق بید مشک:

1) عرق بید مشک، بهترین عرق گیاهی برای درمان تپش قلب و بیماری های قلبی شناخته شده است.

2) عرق بید مشک، نوعی آرامبخش و خونساز قوی می باشد.

3) عرق بید مشک، نوعی نوشیدنی موثر برای جلوگیری از استرس و اضطراب است

4) عرق بید مشک، برای درمان سردرد های مزمنی همچون میگرن نقش موثری دارد.

5) عرق بید مشک، برای درمان بیماری های معده نوعی داروی شفا بخش محسوب می شود.

6) عرق بیدمشک، آرامبخشی برای معده و قلب بشمار می رود.

کلام آخر:

از آنجا که عرق بید مشک نوعی عرق گیاهی موثر با طبع معتدل است ، استفاده از آن به عنوان شربت خنک بهترین نوشیدنی برای رفع خستگی شناخته شده و موجب افزایش اثر بخشی آن می شود. همانطور که گفتیم عرق بید مشک از خواص ارزشمندی برخوردار است. البته لازم به ذکر است که این مقاله همینجا به اتمام نمی رسد و اطلاعات تکمیلی در مقالات بعدی جهت بهرمندی شما عزیزان ارائه خواهد شد. امیدواریم که با مطالعه ی مقاله فوق و مقاله قسمت دوم در مورد خواص عرق بید مشک، اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.

خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت رازقی با ما در میان بگذارید تا با بهره گرفتن از آنها بتوانیم خدمات ارزشمند و مفیدتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

تعداد نظرات : 0