لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

معجون معجزه آسای سه شیره (قسمت اول)

سه شیره، یکی از بهترین معجون های خوراکی به شمار می رود که از خواص بالایی برخوردار است. تقریبا نیمی از افراد، این معجون معجزه آسا را در وعده صبحانه، عصرانه یا به عنوان نوشیدنی به همراه آب خنک مصرف می کنند. سه شیره از ترکیب سه شیره ی پر خاصیت توت سفید، شیره خرما و شیره انگور، تهیه می شود .این شیره های گیاهی مفید هرکدام از خاصیت فراوانی برخوردارند. از این رو در ترکیب با یکدیگر، معجون معجزه آسایی تولید می کنند که برای درمان اکثر بیماری ها مفید می باشد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی خواص این فرآورده ی شگفت انگیز در اختیارتان قرار دهیم. پس برای کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراهی نمایید.

چند مورد خواص شگفت انگیز سه شیره:

سه شیره سرشار از مواد مغذی همچون آهن، کلسیم، منیزیم، فسفر و ویتامین هایی مثل A ,B ,C ,K می باشد. از این رو نقش موثری برای درمان اکثر بیماری ها دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

* متعادل سازی قند خون:

استفاده از مواد نگهدارنده ی مجاز و مفید در این ماده مغذی، موجب افزایش خاصیت آن شده است. به همین دلیل شیرین بودن آن برای بدن ضرری نخواهد داشت و همچنین برای کنترل قند خون مفید واقع شده و از بالا رفتن آن جلوگیری می کند.(جهت خرید شیره انگور کلیک کنید)

* پیشگیری و درمان سرماخوردگی:

مصرف سه شیره در فصل سرد ، به دلیل طبع گرمی که دارد ، از مبتلا شدن به سرماخوردگی جلوگیری می کند. همچنین اگر فردی مبتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا شود ، خوردن این عصاره ی پر خاصیت ، به درمان آن تا حد زیادی کمک خواهد کرد.

* نوعی مکمل در دوران بارداری و شیردهی:

استفاده از سه شیره در دوران بارداری و شیردهی، موجب می شود جنین و نوزاد در برابر مبتلا شدن به بیماری های عفونی ، در امان بمانند . همچنین موجب افزایش هوش و یادگیری جنین و نوزاد شده و سیستم ایمنی بدن آن ها را تقویت می نماید.

* پیشگیری و درمان کم خونی:

سه شیره، یکی از بهترین قرص های آهن به شمار می رود که برای تامین آهن مورد نیاز بدن و درمان کم خونی موثر واقع شده است. این ماده خوراکی به دلیل اینکه از آهن و فولات زیادی برخوردار است، در تامین گلبول‎های ‎قرمز خون از نقش موثری برخوردار است. سه شیره موجب درمان ضعف و بی‌حالی ناشی از کمبود آهن می شود ومصرف آن به همه ی افراد در همه ی سنین توصیه می شود. همچنین سه شیره به دلیل اینکه از روی فراوانی برخوردار است، نوعی تقویت کننده برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن می باشد.(جهت خرید اینترنتی ارده کلیک کنید)

کلام آخر:

همانطور که در مقاله فوق گفتیم، سه شیره از خواص بالایی برخوردار است. البته لازم به ذکر است که این مقاله همینجا به اتمام نمی رسد و در مقالات بعدی به ادامه آن خواهیم پرداخت. امیدواریم که با مطالعه ی این مقاله در مورد خواص سه شیره ، اطلاعات مناسبی کسب کرده باشید. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تمامی مقالات منتشر شده از وب سایت رازقی با ما در میان بگذارید تا با بهره گرفتن از آنها بتوانیم خدمات ارزشمند و مفیدتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

پیشنهاد میکنیم از مقاله معجون معجزه آسای سه شیره(قسمت دوم) دیدن کنید.

تعداد نظرات : 0